۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

محسن نامجو و سیاوش قمیشی


محسن نامجو و سیاوش قمیشی هر دو از خوانندگانی هستند که من به کارهای آنها علاقه مند هستم.
من در سال 1385 با موسیقی نامجو آشنا شدم. در آن زمان هنوز نامجو شهرت فعلی را نداشت و هنوز آلبوم ترنج وی توسط  حوزه هنری منتشر نشده بود. جا دارد یاد کنم از علیرضا طلوعی که موزیسین و نوازنده قابلی بود و در زمان خدمت، موسیقی نامجو را به من معرفی کرد.
قطعه ای به نام دهه شصت از نامجو در برخی از کنسرتهای وی اجرا شده است که من دکلمه قدیمی نامجو از همین شعر را بسیار بیشتر دوست دارم. از آنجا که این دکلمه احتمالا بسیار مهجور مانده است من لینک یوتیوب ان را اینجا میگذارم. اگر به نامجو علاقه ای هم ندارید توصیه میکنم این دکلمه را گوش کنید.
یک قطعه دیگر که در یوتیوب دیدم و دوست دارم شما هم ببینید اجرای آهنگی از سیاوش قمیشی توسط نامجو است. (لینک) البته این اجرا چندان تعریفی ندارد ولی یکبار شنیدنش خالی از لطف نیست.

هیچ نظری موجود نیست: